Странице

среда, 1. јул 2015.

Ambar


Pozdrav svima! Evo još jednog predloga za divne letnje dane…Ambar…

Za sve Vas koji , kao i ja, obožavate Toro Latin Gastrobar, u komšiluku je ista ekipa otvorila novi restoran-Ambar. Dakle ista lokacija-Beton hala, bašta u popularnom nizu, isti divni pogled na reku i vrlo sličan koncept. Moram da priznam da je onaj „vau“ efekat, ovog puta izostao jer me je nekako sve podsećalo na Toro, ali to ne umanjuje činjenicu da ovaj restoran svakako zaslužuje da ga posetite. Moja greška je bila što celoj ovoj priči nisam prišla što bi rekli Englezi „open minded“, već sam u svim detaljima vukla paralelu sa već pomenutim Torom. Takav će biti i ovaj post…


Krenimo od enterijera. Daleko bolje arhitektonsko rešenje, jer je prostor otvoren, sprat se nalazi dublje što ovom mestu daje svetla i vedrinu. Centralno mesto zauzima ogroooman bar koji se prostire u krug i idealno je mesto za piće. U ovim letnjim danima, kada se iz ormana vade lepršave haljine, ovaj bar je idealan da Vas primete, a i da Vi primetite druge. Na spratu iznad, nalazi se rakija bar, takođe nekako centralizovan, a opet pomalo odvojen, na kome možete uživati u koktelima od našeg najpoznatijeg domaćeg artikla na koji smo toliko ponosni. Pretpostavljam da bi strancima ova „stanica“, na putu „Upoznajmo Srbiju“, bila izuzetno zanimljiva. Takođe, na spratu je i soba za degustaciju vina ili kao neki wine bar.

U pozadini je, toliko puta već opisivan koncept, otvorene kuhinje. A ono što iz nje izlazi je vrlo slično ponudi iz Toro-a. Mali tanjiri sa hranom za deljenje među prijateljima, ljubavnicima, poslovnim partnerima… Svakako Vas zbližava sa kim god da delite vaše zalogaje. Meni je prošaran Balkanskim specijalitetima, pa tako možete uživati u morskim plodovima, ćevapima i pljeskavicama, a u ponudi su i domaći dezerti.

Ja sam se sladila sa hrskavim lignjama i tikvicama, hobotnicom i divnim falafelom. Očekivano, hrana je bila na vrhunskom nivou, a ovaj restoran poseduje i dobru vinsku kartu.

Zanimljiva je informacija da restoran Ambar- Balkan Cuisine postoji i u Vašingtonu. Bilo bi lepo da ukoliko neko iz dijaspore poseti ovaj restoran, ostavi neki komentar.

Do tada, svakako se vidimo ponovo u Ambaru u Karđorđevoj ulici, u našem najdivnijem Beogradu.

Нема коментара:

Постави коментар