Странице

субота, 2. јул 2016.

Azzaro Belville


Malo lenja da se pomerim bilo gde po ovim letnjim vrućinama. U potrazi za hladovinom, nekom lepom baštom i ukusnom hranom otkrivam u komšiluku kafe-restoran Azzaro Belville. U naselju Belville na Novom Beogradu, idealan predah u delu koji komšije popularno zovu Promenada. Za sve koji nisu iz kraja, Promenada je šetalište u sredini Belvilla, prepuno kafica, ljudi, dece… U ovom kraju našeg lepog grada otvoren je restoran čiji su vlasnici već dokazali kvalitet u svojim drugim Azzaro objektima. I nakon dugog čekanja, u svom komšiluku dobijam mesto sa vrhunskom hranom, dobrim izborom vina, prelepom baštom. Idealno mesto za svaki dan, idealno mesto za prvu jutarnju kafu i doručak, idealno mesto za savršen ručak ili romantičnu večeru.


Enterijer je uređen u mediteranskom stilu, svedenih boja sa tamno crvenim detaljima. Bilo da sedite unutra, ili da se spolja divite tirkizno plavim žaluzinama, ovo mesto unosi mir i osećaj odmora. Uz zalogaje neke salate ili sladoled, prijatna hladovina i lagani povetarac osvežavaju ove lenje dane. I sad znam, preživeću do odlaska na zaslužen odmor.
Ponekad me neko mesto toliko oduševi, da mi pisanje kritike predstavlja problem. Ne znam odakle bih krenula i šta bih preporučila. Možda je najbolje da opišem kako izgleda jedna uobičajena poseta ovom mestu.

Završili smo sa časovima baleta…Moja trogodišnja devojčica i njene drugarice žele sladoled, to znači da idemo u Azzaro. I dok mali gremlini jedu vrhunski italijanski BACIO sladoled ,skaču i trče na Promenadi, mame su dobile svoju zasluženu slobodu i pijuckaju hladnu limunanu. Šetalište je prepuno ljudi i dece. U pešačkoj zoni oslobođena sam stresa i puštam dete da slobodno trči. Nakon ispričanih priča sa posla, podeljenih briga oko vaspitanja, stomak lagano počinje da se budi i vreme ja za klopu. Izbor je beskrajan. Ono što najviše volim kod restorana, internacionalni meni u kome svako može da pronađe nešto što voli. Današnji izbor-biftek salata sa miksom zelenih salata, brokolijem, mladim lukom i sweet chili sosem. Sos je poslužen sa strane, pa mogu da se „oljutim“ po sopstvenom izboru. I dok u bašti duva lagani povetarac, u restoranu sa velikim prozorima od poda do plafona, koji su u ovo letnje vreme, naravno, otvoreni, sede neki ozbiljni ljudi. Uz vince i biftek diskutuju o nekim poslovnim strategijama. Pada mi na pamet da sledeći poslovni ručak organizujem baš ovde. Oduševljava me koliko svako može da pronađe svoj kutak, prema svojoj potrebi i naravno svoj zalogaj.

Već je pola osam, deca se i dalje igraju, vreme je da i tate lagano stignu kući. i već je vidim, počinje da viče, razvukla je osmeh i znam da je moj muž u vidnom polju. Stigao je i počinje ubeđivanje. Tata uvek popusti i dogovor je pao…podeliće kinder bueno. Kremasti slatkiš, savršenog ukusa, poslužen u teglici.
Dan je gotov, a ja znam da me ujutru čeka divan početak dana uz domaću pitu i prvu jutarnju kafu.
Preporuka-svima! Vama sa decom, vama bez dece, vama koji volite sladoled, vama koji biste da se osvežite u vrelim letnjim danima, vama koji uživate u gastronomskim specijalitetima…

1 коментар:

  1. Divan tekst, hvala na divnom opisu restorana, nakon ovoga obavezno cu ici. Hvala i za pojasnjenje izraza - Promenada, cula sam ga vise puta ali nikada nisam znala sta znaci. Ja sam skoro bila u restoranu Tamo Daleko i odusevila sam se, restoran je prelet, a klopa odlicna, sve pohvale. Sto se Azzara tice bila sam samo na jednoj svadbi, ali su zato usluga i hrana bile jedne od najboljih, ako im je tako i u restoranu onda mogu slobodno toplo da preporucim. E sad u Beogradu postoji bas mnogo dobrih restorana, i zaista ih je tesko sve nabrojati, ja mnogo volim Zapatu, Dvoriste, vec pomenuti Tamo Daleko, Little Bay... evo ovde ih moyete sve pogledati http://www.apartmani-u-beogradu.com/restorani-beograd

    ОдговориИзбриши