Странице

среда, 28. јануар 2015.

Restoran Sofa

Bašta restorana Sofa stapa se sa nizom šarenih bašta u Beton hali, koje su i u zimskom periodu prepune. Dovoljno je da izađe sunce i ovde nastaje haos. Svi ljudi koji vape za pogledom na reku i malo topline, spuste se do vode kao da jedva čekaju da skinu svoje teške perjane jakne i bar za neko vreme zaborave da mesec januar i dalje traje. Naizgled ista priča, isti ljudi, ista atmosfera, koju veoma volim, ali kad uđete unutra priča je za nijansu drugačija. Očekivala sam isti industrijski dizajn kao i kod većine restorana na ovoj promenadi, a dobila sam samo za trunku drugačiji osećaj, koji je veoma prijao. Pravi primer kako praktično isti prostor može da se uredi na drugačiji način.

Zavaljena na udobnu sofu, posmatrala sam prostor oko sebe… Bilo mi je potrebno par trenutaka da shvatim šta je tu drugačije. Upravo je u tome bila tajna, prostor. Jedan prostor, bez galerije, sa punom visinom, prostor u kojem je sunce dopirao do svih delova, prostor koji odiše svetlošću i pruža neku prijatnu atmosferu i osećaj topline. Plafon od drvenih greda, beli zid sa slikama porodica čini da se osećate kao da ste tu svakog dana, baš na tom mestu, kao da je sve poznato i toplo…Idealna zamena za maminu nedeljnu kuhinju.
Takav je i meni, poznat i prepun divne hrane u kojem svako, ali baš svako, može da nađe nešto po svom ukusu. Započela sam ručak sa kremastim potažom od muskatne bundeve, začinjen sa golicom i čini mi se malo đumbira (nemojte me držati za reč). Sledeće na redu je biftek sa povrćem, rukolom i parmezanom. Divan sočan biftek poslužen je na nekoj tortici ili korpici od krompira punjenoj mešavinom žilijen naseckanog povrća. Sjajan ukus! Začinjeno povrće sa prazilukom koji daje jačinu sjajna je kontrateža sočnom bifteku. Dugo nisam naišla na toliko zanimljiv i originalan prilog, sve pohvale kuvaru! Za ljubitelje ribe, predlog je losos sa pireom od avokada i povrćem. Uz magiju od hrane koju ovde prave, Sofa ima i dobar izbor vina na čašu. Probajte novozelandski Sauvignon-Blanc Babich. I za kraj jedan lagani sorbet.




Prijatno!
Preporučujem svima!
Ocena:Devet

Нема коментара:

Постави коментар