Странице

субота, 16. јануар 2016.

Radisson Blu

Brunch (breakfast and lunch) predstavlja nešto između doručka i ručka, obično u kasnim jutarnjim satima. Uvek me raduje ideja brunch-a… U mom malom svetu to je uglavnom dan nakon izlaska i nakon što sam spavala do kasno. Znači nedelja, i uvek samo nedelja. Tako smo i jedne zimske nedelje, krajem decembra, posetili brunch hotela Radison Blu Old Mill.
Lanac Radisson Blu je otvorio, sada već i ne tako novi, hotel na lokaciji starog mlina, kod Sajma. Ova ideja me je obradovala, jer su od ruinirane građevine u širem centru grada, napravili nešto lepo, a opet su očuvali ideju prvobitne namene, bar kroz priču i naziv samog hotela. Sam prilaz hotelu ne želim da komentarišem, jer bi me priča odvela u drugom smeru. Odavno odrasteš i shvatiš da su neke stvari u Srbiji suvišne za komentarisanje, i zaustaviću se na ovome: Pa dobro ljudi, jel baš moralo ovako? (pitanje upućeno kojoj god nadležnoj instituciji).
Nego, da se vratim na bruch… Nakon što uspete da se iz pravca Senjaka propisno spustite do hotela i pritom ubodete sve jednosmerne ulice ( p.s. ja sam dete sa Novog Beograda) ili prekršite zakon vozeći po tramvajskim šinama iz pravca sajma, čeka vas garaža i lift kojim se penjete direktno u lobi hotela. E tu već film prelazi iz žanra drama/horor u porodično/ljubavnu priču.  Ulazite u prijatan čokoladni enterijer, prepun ljudi, u kojem vlada prijatna atmosfera. Za početak, penušavac…da molim, zašto da ne?
Na švedskom stolu su poslužena hladna i topla predjela. Selekcija sireva i pršuta, tapasa i salata. I onda dolazimo do glavnog jela, koje se poručuje, što je po meni uvek bolji izbor od švedskog stola na kome koliko god se trudili hrana nije baš uvek topla, sveža i pripremljena samo za vas. Ovde dobijete mogućnost izbora između dve vrste supe i tri vrste glavnog jela, što je sasvim u redu. Moj izbor je pao na rižoto sa lignjama i gamborima, koji je bio savršen. U ponudi su bili i ćureća butkica i ćevapi na kajmaku, čime je mislim zadovoljen ukus svakog gurmana.
Na kraju ovog divnog iskustva, u svakome od vas će se probuditi dete, kada na stolu vidite sve sastojke za pravljenje sladoleda. Vašu malu, „ličnu“ laboratoriju, sa mlekom u erlenmajeru, čokoladom u menzuri, voćem u posudicama i tečnim azotom. Kuvar će od spremanja domaćeg sladoleda, tu pred vama, napraviti pravi mali šou, koji će sigurno oduševiti vašu decu, a i dete u vama. Neki možda počnu i drugačije da gledaju na hemiju. Bilo bi mi drago…
Svima toplo preporučujem da probaju brunch ovog hotela…Neka to bude mali, porodičan doživljaj u kome ćete sigurno uživati.

Нема коментара:

Постави коментар