Странице

субота, 7. јун 2014.

GO SUSHI


Sam koncept nije osmišljen kao restoran, ali zavređuje pažnju. Stvar je prosta...ljudi su napravili sushi za poneti. I to kakav suši. Sa pravom se usuđujem da kažem da ja lično bolji nisam jela. 

Otvaranje ovakvog koncepta u komšiluku naravno da je privuklo pažnju mog muža. Moram da priznam da nisam bila sigurna u isplativost ovog projekta, ali hej ovo je Srbija ovde svašta prolazi.

Malo po malo ljudi su počeli da rade ozbiljan posao. Ono što je bilo samo "dostava" i "za poneti", dobilo je par stolova u baštici ispred lokala, koji su sada stalno puni. Iza pulta tri suši majstora vredno rade. Tajna njihovog uspeha je jednostavna. Uvek ćete dobiti svež suši, pravljen pred vama, od najkvalitetnijih sastojaka. A raspoloženi su i da ćaskaju dok prave, tako da će vam vreme utrošeno da dobijete svežu hranu brzo proći. A meni lično je bilo i zanimljivo da vidim kako to nastaje suši.
 
Raznovrsan meni zadovoljiće svačije ukuse. Ukoliko ste rešeni da prvi put probate japansku kuhinju moja preporuka je Spicy miso losos supa (pazi ljuto!), nigiri-jegulja i moja omiljena mango maki rolnica sa gamborom, kokosom i krastavcem.

Probajte svakako! Svratite sa drugarima ili dragom osobom, ili napravite tematsku žurku kući! Vaši prijatelji će biti oduševljeni da probaju nešto novo. Verujte na reč, probala sam!

Prijatno!

Ocena: Osam!


1 коментар:

  1. Анониман11. јун 2014. 03:38

    Hvala vam Majo na lepoj kritici, posebno mi je drago sto ste prepoznali upravo ono cemu posvecujemo najvecu paznju, da sushi uvek bude SVEZ i od toga necemo nikad odustati :) Znam da su ljudi prezauzeti i uvek u zurbi, pa im nekada tesko padne kada moraju da sacekaju "red", ali ja im porucujem, sushi je dobar samo kada je svez, nikako kada je spremljen unapred!
    Draga Majo, kada sledeci put svratite u Go Sushi, pozovite se na Bracu (simpaticnog "vodju" ove vesele ekipe :) i ceka vas Spicy miso losos(pazi ljuto), nigiri jegulja i vasa omiljena Mango Bango maki rolnica sa gamborima, kokosom i krastavcem :)

    ОдговориИзбриши